Kamil abi ve ben

Kamil abi ve ben Daha küçüktüm, şöyle 10-12 yaşlarında, o zamanlar hiç farkında olmadan 31 çekmeye başlamıştım. “Hiç Farkında olmadan” çünkü bu işi yaptığım yer, diğer erkekler gibi yatakta değil, banyo küvetinin içindeydi; duşun ahizesini çıkarmıştım ve sikimin ucunun tam altındaki bölgeye taziykli suyu tutmuştum. Tam belli bir noktayı bulunca, o zamanlar ne olduğunu bilmediğim […]

Efemine Pasifle

Efemine Pasifle Alper üni 1. sınıf ta okuyan izmirli hafif efemine tarzında, ablası ve eniştesiyle yaşayan biriydi.Neredeyse 1 hafta boyu dersten çıkıp onunla chatte bulusup saatler boyu konuşuyorduk.Ben artık buluşma zamanı gelmedimi diye sorunca alper en son ev arkadaşı tarafından aldatıldığı için karamsar olduğunu yazdı.Buna cevaben bende zevki yaşamayı öğren bu hayatı zevki için yaşa […]

Niran’ı Elimle Teslim Ettim

Niran’ı Elimle Teslim Ettim Merhaba. Ben Işık. Karısına tapan, femdom düşkünü, sexte her şeyi denemeye açık olacak kadar sapık bir erkeğim. Karım Niran uzun boylu, beyaz tenli, harika vücudu olan çok çekici ve ateşli, harika bir kadındır. Biz Niranla uzun yıllardır evliyiz. İkimizde Sex’i çok sever ve fantezilerimizi yaşamak için her şeyi yaparız. Şimdi anlatacağım […]

Ah Bu Töreler Seks Hikayesi 15. Bölüm

Ah Bu Töreler Seks Hikayesi 15. Bölüm ALINTIDIR Ah Bu Töreler Seks Hikayesi 15. Bölüm! ( 30 Y., Konya / Türkiye) Kamerayı kapattım. Karım duşa girdiği zaman balkona çıktım, Özge’yi aradım. “Hadi gel artık, ne olur!” deyip duruyordu, “Tamam, annen şimdi duşta, daha uyumadı, o uyuduğu zaman gelirim!” dedim. “Onu siktin değil mi?” dedi ve […]

ROMAN – Bölüm 1 – Hadi Hazırlan

HADİ HAZIRLAN “Hadi hazırlan sen, duş alıp geliyorum” dedikten sonra odadan çıktı.ısparta escort Ben de üzerimdekileri tamamen çıkarıp sadece siyah boxer ile kaldım. Herşeyimi eski püskü karyola yanındaki askılığa astım. Önlem olarak sadece nüfus cüzdanım ve ödeyeceğim rakam kadar parayı ve vereceğim bahşişi almıştım yanıma zaten. Parayı çoktan vermiştim ancak bahşişi usulüne uygun karyolanın yanındaki […]

Komşumun 18 Yaşındaki Amsalak Oğlu İle Sikişiyorum

Merhaba ben Nuray. 46 yaşında, evli, iki çocuk annesi, bakımlı ve çok seksi, sarışın bir kadınım. Karı-Koca memur olarak çalışırız. Evmizin bazı işlerini, odun kömür taşıma gibi, evde bazı eşyaların yerini değiştirme işi gibi işleri komşumuzun oğlu Ayhana yaptırıyoruz. Ayhan 16 yaşında, 1.70 cm boyunda, atletik, her gün spor yapan, müthiş futbol oynayan, kumral, mavi […]

Kocamla Grupsex! Kocam beni Arkadaşlarına Siktirdi

Merhaba, 29 yaşında, evli ve kapalı bir kadınım. Adım Vildan, ısparta escort 4 yaşında kızım 2 yaşında oğlum var. Kocamla görücü usulü evlendik. Kocamı seviyorum, seks hayatımız da iyi sayılır, haftada 2-3 kez sikişiriz. Sikişirken kocamın aldığı kadar zevk alıyorum. Hele çocuk yapmaya karar verdiğimiz gece muhteşemdi. Akşam yemeğini yiyinceye kadar iki yabancı gibi kur […]

Aradığınız Aşkı Nasıl Bulabilirsiniz

İnsanoğlu her zaman bir arayış içinde yer alır. Kimileri mutluluk arar kimileri ise aşk. Aslında ikisinin de ortak yanı sekstir. En iyi seks yaşantısı için ihtiyacınız olan şeyin izmir escort kizlar kızları olduğunu biliyoruz. Bu anlamda tüm kızları tek bir noktada topladık. Hem kolay iletişim hem de kolay tercih hakkı ile beraber aradığınız ve hatta […]

YASAK DUYGULAR 5

“Anne…” Sesindeki titremeyi hissedebiliyordum. Bu beni gerçekten çok heyecanlandırmıştı. Bu kadar heyecanlanacağım aklıma bile gelmezdi. Kendimi genç bir kız gibi hissediyordum. Daha önce sadece gençliğimde, yasak şeyler yaparken bu kadar farklı hissettiğimi hatırlıyordum. Normalden çok daha zevkli olduğu zaten kesindi. “Şşşt…” dedim sakin olmaya çalışarak. Ellerim, erkekliğini tamamen kavramıştı. Damarlarını ve erkeksi dokusunu hissediyordum. Havasız […]

Kendimi ilk defa götten siktirdim

Merhaba sert sikiş seven arkadaşlar size ilk defa götten nasıl sikildiğimi anlatacağım iyi okumalar.Ben 19 yaşında 172 boy 68 kiloluk bi delikanlıyım. Sizlere ne şekilde kalçalarını siktirdiğimi anlatıcam. Benim düskünlügüm aşağı yukarı 3 sene evvel otobüste kıllı fazla boylu bi erkeğin arkadan ykatiyenmasıyla başladı o gün herhangi bir şey olmadı fakat bende değişik hisler uyandırmaya […]

 bahis siteleri bahis siteleri bahis siteleri bahis siteleri bahis siteleri bahis siteleri porno izle sivrihisar escort 5 sakarya escort sakarya escort sakarya escort sakarya escort eryaman escort sakarya escort eryaman escort